Hedef Kitle Analizi
Hedef Kitle Analizi, ürün veya hizmetin ulaşacağı doğru insan grubunu belirleme
Hizmete Git
Rakip Analizi
Rakip Analizi, sektördeki rakiplerin güçlü ve zayıf yönlerini inceleyerek stratejik avantaj
Hizmete Git
Stratejik Medya Planlama
Stratejik Medya Planlama, reklamın hangi mecrada, ne zaman ve hangi hedef
Hizmete Git
Medya Satın Alma
Medya Satın Alma, reklamların seçilen mecralarda uygun bütçe ve zamanda yayınlanması
Hizmete Git
Kampanya Sonrası Araştırma
Kampanya Sonrası Araştırma, yapılan reklam veya pazarlama kampanyasının etkisini ölçme ve
Hizmete Git
Raporlama
Raporlama, yapılan çalışmaların sonuçlarını derleyip anlaşılır şekilde sunma sürecidir.
Hizmete Git